Adverteren

NEL Magazine heeft verschillende manieren om jouw product of dienst onder de aandacht te brengen.

Print en Online exposure

Oplage: NEL Magazine 8000
Pageviews: 10.000 vaste bezoekers per maand

Social media: 2000 + facebookleden (besloten groep) 1300+ instagramvolgers

Download hier de saleskit voor print

Download hier onze Online Mediakit

Ook als je een startende ondernemer bent, kun je ons benaderen. We denken graag met je mee wanneer je investeringen je inkomsten (voor nu) nog overstijgen. We’ve been there, and done that! 

Adverteerders over adverteren bij NEL Magazine & online

‘Mooi aantal klanten opgeleverd’

– Karen & Harm van Memories to Keep

Wij zijn heel positief over het adverteren in NEL Magazine en Nel Magazine online. Het heeft ons meer naamsbekendheid en een mooi aantal klanten opgeleverd. En vooral heel fijn is dat de samenwerking altijd heel prettig verloopt. Wij zullen hier zeker in blijven adverteren.

‘Advertenties behouden hun waarde’

– Willemien Holsappel van Liefs van Lauren

 

De waarde van een advertentie bij NEL behoudt zijn waarde doordat de magazines blijvend waardevol zijn. Er zit geen tijdlimiet op, ze blijven actueel. Het is altijd lastig om precies te zeggen wat de conversie van een advertentie is maar bij NEL durf ik wel zeker te zeggen dat als je in NEL 1,2 of 3 hebt geadverteerd dat nog even waardevol is als bij NEL 6. Binnen de webshop merken we dat mensen diverse nummers kopen en niet alleen de oudste of nieuwste maar juist ook een bepaald nummer met een thema erin of aansprekende artikelen. Wij zouden het daarom zeker aanraden als je werkzaam bent op het gebied van rouw om te adverteren, in het blad en ook online het is blijvend waardevol.

‘Je bereikt de juiste doelgroep’

– Hiske Kuilman van Hugo Magazine en De Babyverlies Academie

Jij rouwt niet goed

Voor mij is adverteren in NEL Magazine heel waardevol, omdat het om een hele specifieke doelgroep gaat. Het is een klein wereldje, maar als je daar niet in zit, is het lastig om de juiste mensen te bereiken. Hugo Magazine richt zich zelfs op een nog kleiner publiek hierbinnen. We hebben nooit het gevoel van concurrentie gehad, maar juist het idee dat we elkaar kunnen versterken en samen zoveel meer kunnen bereiken.

Online exposure

Online is er de mogelijkheid om te adverteren in banner vorm of als branded content artikelen, social media postst of in de nieuwsbrief.

Download hier onze Online Mediakit

Heb je vragen of een voorstel?

Neem contact op via eline@nelmagazine.nl of maartje@nelmagazine